مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 22:452023-09-21اقتصادي

اسکان 300 خانوار سیل زده آستارایی/ آب معدنی جزو ضروریات مردم است


مدیرعامل هلال احمر گیلان، با بیان اینکه 300 خانوار را در مساجد و حسینیه های مناطق آبگرفته اسکان دادیم، گفت: حدود 1400 بسته غذایی 72 ساعته را نیز توزیع کردیم.

- ایسنا/گیلان مدیرعامل هلال احمر گیلان، با بیان اینکه 300 خانوار را در مساجد و حسینیه های مناطق آبگرفته اسکان دادیم، گفت: حدود 1400 بسته غذایی 72 ساعته را نیز توزیع کردیم.

هادی سلیمی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه خدمات امدادی جمعیت هلال احمر استان در سطح مناطق سیل زده شهرستان آستارا ادامه دارد، اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت واحد بین الملل جمعیت هلال احمر، به دنبال بهره مندی از منابع مالی ارزی فدراسیون جهانی صلیب سرخ هستیم.

وی با اشاره به تقسیم بندی 9گانه مناطق سیل زده جهت خدمت رسانی بهتر، افزود: عملیات امدادی در شهر آستارا و شهر لوندویل و روستاهای این مناطق انجام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از توزیع 1393 بسته غذایی 72 ساعته و 2168 تخته پتو بین خانوارهای سیل زده خبر داد و خاطرنشان کرد: آب معدنی جزو ضروریات مردم بوده و لذا اقدام به توزیع آب معدنی و سایر اقلام ضروری کردیم.

سلیمی با بیان اینکه 300 خانوار را در مساجد و حسینیه های مناطق آبگرفته اسکان دادیم، گفت: مردم از خدمات اضطراری جمعیت بهره می شوند تا شرایط به حالت عادی بازگردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکان 300 خانوار سیل زده آستارایی/ آب معدنی جزو ضروریات مردم است

اسکان 300 خانوار سیل زده آستارایی/ آب معدنی جزو ضروریات مردم است